Törzsvásárlói rendszerek

A törzsvásárlói rendszer hazánkban is egyre népszerűbb marketing eszköz, melyet számos szolgáltató cég és kereskedelmi egység alkalmaz vásárlási volumenének növelése, ügyfélköre megtartásának és bővítésének érdekében.

A törzsvásárlói rendszer (loyalty) lényege

A törzsvásárlói program – mely általában törzsvásárlói kártyákban, és az ahhoz kapcsolódó informatikai rendszerben ölt testet – azt a célt szolgálja, hogy meglévő vevőkről és vásárlási szokásaikról minél több információt szerezzenek partnereink, illetve a visszatérő vásárlókat valamilyen formában jutalmazzák. Lehetőséget teremt a közvetlen kapcsolat kiépítésére a vevőkkel, és arra is, hogy ösztönözzék őket a saját termékeik vásárlására. Ha már kialakult egy “hűséges” vásárlói kör, egy jól kitalált bónusz rendszer segítségével elérhetik, hogy növeljék vásárlásaik értékét.

A törzsvásárlói program előnyei

Mivel a verseny a kereskedelem, vendéglátás és egyéb szolgáltatások minden területén kiélezett, fontos, hogy amár megszerzett ügyfeleket megtartsák, vásárlásaik értékét növeljék. A törzsvásárlói rendszer meglehetősen költséghatékony eszköz: nyugat-európai felmérések szerint 10% árkedvezmény felel meg 1,5% hűségprogramban adott kedvezménynek!

A törzsvásárlói rendszer kialakításával a kereskedő olyan adatbázisra tehet szert vásárlóiról, mely a személyes adatokon túl kiterjed a vevői szokásokra is (milyen gyakran, mekkora tételben vásárol, esetleg milyen termékeket részesít előnyben). Segítségével pontosabban lehet lemérni az akciók sikerét. Ezeknek az információknak a birtokában jobban tervezhetők és előkészíthetők a marketing akciók, könnyebbé válik a forgalom előrejelzése, és ezen keresztül a készletezés is.

A törzsvásárlói programok csoportosítása

A tagságot igazoló kártyák szerint:

  • “Felmutatós” kártya
  • Mágnescsíkos kártya
  • Chipkártya

A fentieken kívül léteznek kombinált, bankkártya funkcióval is rendelkező kártyák, melyeket a program indítója egy pénzintézettel közösen ad ki.

A törzsvásárlói program jutalmazási szisztémái szerint:

  • Pontgyűjtő: A vásárlásai után a vevő pontokat kap, amit vagy levásárolhat, vagy beválthat ajándékokra.
  • Kedvezményre jogosító: Ezek a kártyák vásárláskor azonnali árkedvezmény nyújtanak
  • A programban résztvevő cégek száma szerint:

Egy cég által üzemeltetett rendszerek: Egy üzlet, vagy egy lánchoz tartozó üzletek adják ki és fogadják el a kártyát.

Többszereplős törzsvásárlói rendszerek: Több, általában különböző területen működő cég közösen állít föl egy rendszert, mely a rendszerhez kapcsolódó cégek közötti keresztelszámolás alapján működik.

Törzsvásárlói programok és a CARDNET

A CARDNET integrált törzsvásárlói rendszereket fejleszt. A kedvezmények nyilvántartását és a pontelszámolást a CARDNET központi rendszere, a “CardHost”, vagy a kártyakibocsátó cégnél elhelyezett számítógépre fejlesztett szoftverünk végzi. A rendszer mágneskártyával és chipkártyával egyaránt működtethető. A CARDNET programozza és szállítja a kártyák kezeléséhez szükséges elfogadóeszközöket. Mágnescsíkkal ellátott kártyák esetén POS bankkártya-elfogadó terminálokat, chipkártyák esetén a chipkártya-olvasókat.

Mit kínálunk?

  • saját fejlesztésű szoftverek implementálása,
  • rendszer-tervezés, egyedi programfejlesztés,
  • központi tranzakciós, pontelszámoló rendszer üzemeltetése,
  • törzsvásárlói kártyák gyártása, megszemélyesítése,
  • kártyaelfogadó eszközök programozása, szállítása, telepítése, szervizelése,
  • 24 órás ügyfélszolgálat.

További információért hívja a 309-4606-os telefonszámot, vagy írjon nekünk.

Home Törzsvásárlói rendszerek
Copyright(C) 2012 Cardnet Zrt.